Профільні Закони


Закон України Про дорожній рух.   Необхідно знати!!!

Закон України про Національну поліцію   Для ознайомлення.


Наказ МВС від23.12.2019  № 1084   Державна акредитація закладів
   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0079-2

Наказ МВС від 27.12.2019  № 1110   Зміни до Наказу 515
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0139-20

Наказ МВС від 05.04.2016  № 255/369/132/344   Вимоги до закладів 
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0672-16

Постанова КМ України від 20.05.2009р. N 487   Процедура підготовки водіїв    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/487-2009-%D0%BF

Постанова КМ України  від 20.05.2009р.N 490 Порядок атестації закладів
   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/490-2009-%D0%BF#Text

Постанова КМ України  від  23.12.2009р. N 1371 Реєстрація Т.З.
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1371-2009-%D0%BF

Постанова КМ України  від 02. 03.2010р. № 229  Типові навчальні програми
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/229-2010-%D0%BF

Постанова КМ України  від 30.01.2012р. № 137  ТО автомобілів
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/137-2012-%D0%BF

Постанова КМ України 12.06.2013р. № 627  Зміни до постанов КМУ
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/627-2013-%D0%BF

Постанова КМ України 23.12.2015р. № 1138   Зміни до постанов КМУ
  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1138-2015-%D0%BF

Постанова КМ України 03.04.201 р. № 320  Свідоцтво про закінчення закладу
   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/320-2019-%D0%BF


Аналіз змін у Правилах дорожнього руху

19.11.2020 10:01

Кабінет Міністрів вніс зміни до Правил дорожнього руху. Розглянемо 10 основних змін:

1. Паски безпеки у населеному пункті (п. 2.3 ПДР).

Було: інструктори практичного водіння, водії і пасажири таксі могли не пристібатись.

Стало: інструктори, таксисти і пасажири такси повинні пристібатись.

Не пристібатись у населеному пункті дозволяється лише водіям і пасажирам з інвалідністю, фізіологічні особливості яких унеможливлюють користування ременями безпеки, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів.

2. Паски безпеки поза населеним пунктом (п. 2.3 ПДР).

Було: дозволялось не пристібатись інструкторам практичного водіння.

Стало: тепер інструктори повинні пристібатись.

3. Мотоцикли з боковим причепом (п. 2.13 ПДР).

Було: відносились до категорії «В1» (право керування - з 18 років).

Стало: тепер відносяться до категорії «А» (право керування - з 16 років).

4. Пішоходи (п. 4.4 ПДР).

Було: повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи.

Стало: повинні використовувати світлоповертальні елементи (стрічку, наклейку, жилет тощо) або бути в одязі, який має світлоповертальні елементи.

5. Рух смугою для маршрутних транспортних засобів (п. 17.1 ПДР).

Що нового: дозволяється рух цією смугою і зупинка на ній велосипедистів.

6. Навчання водінню (п. 24.1 ПДР).

Що нового: у ПДР тепер закріплена вимога, що відсутність медичних протипоказань до навчання закріплюється довідкою встановленного зразка.

7. Навчальні автомобілі (п. 24.8 ПДР).

Було: якщо автомобіль не використовувався систематично для навчання водінню, дозволялось не обладнувати його дублюючими педалями і додатковими дзеркалами для інструктора.

Стало: усі транспортні засоби (за винятком автобусів), які використовуються для навчання, повинні бути обладнані додатковими педалями (якщо це допускається конструкцією) і дзеркалами для інструктора.

8. Розпізнавальний знак (п. 30.3 «д» ПДР).

Було:


«Інформаційна таблиця небезпечного вантажу».

Стало:


«Табличка оранжевого кольору».

9. Дорожній знак 1.40.

Було:

 
«Кінець дороги з удосконаленим покриттям».

Стало:

«Зміна покриття».

10. Табличка 7.5.8 «Вид транспортного засобу».

Було:

Стало:


Нагадування про необхідність увімкнути ближнє світло фар

01.10.2020 14:10

З 1 жовтня по 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути ввімкнені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу — ближнє світло фар (п. 9.8 ПДР).


Нові штрафи і кримінальна відповідальність за за керування транспортними засобами у нетверезому стані

03.07.2020 09:13

З 01.07.2020 по 02.07.2020 діяли норми законодавства, що передбачали кримінальну відповідальність за керування транспортними засобами у нетверезому стані. Також, були суттєво підвищені штрафи, за керування "під впливом".

Але станом на 03.07.2020 ці нововведення вже скасовані, оскільки набув чинності закон 720-IX.

Таким чином:

1. Керування транспортним засобом "під впливом" залишається адміністративним правопорушенням (водій не отримає судимість);

2. Штрафи не змінились (від 10200 грн до 40800 грн);

3. Внесено зміни до ст. 286 ККУ. Суттєво підвищено штрафи за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження (51000 - 85000 грн).


Зміни у ПДР - по смузі громадського транспорту дозволяється рух таксі

22.05.2020 20:40

У Правилах дорожнього руху чергові зміни. Автомобілям таксі тепер дозволено рух смугами громадського транспорту. Зверніть увагу, нововведення поширюється лише на таксі, які працюють на підставі відповідної ліцензії і відповідають вимогам пункту 30.3 «й» ПДР (мають «шашечки» встановлені на даху або нанесені на боковій поверхні транспортного засобу).

У ПДР додано новий пункт 2.15.

Водій таксі має право:

a)рухатися на дорозі із смугою для маршрутних транспортних засобів, позначеною дорожнім знаком 5.8  або 5.11 ;
б)здійснювати посадку та висадку пасажирів у межах смуги для маршрутних транспортних засобів, позначеної дорожнім знаком 5.8  або 5.11 , з урахуванням положень пунктів 15.1 та 15.2 цих Правил.

 

І внесено зміни до пункту 17.1 (додані слова «крім таксі»).

На дорозі із смугою для маршрутних транспортних засобів, позначеній дорожнім знаком 5.8  або 5.11  забороняються рух і зупинка інших транспортних засобів крім таксі на цій смузі.


Зміни у законодавстві за порушення ПДР

11.05.2020 14:11

Президент України підписав закон, згідно якого в Україні скасовують штрафні бали за порушення Правил дорожнього руху (ПДР), що зафіксовані в автоматичному режимі.

Кожному громадянину, який має право керування транспортним засобом, щороку з початку року (з дня отримання права керування транспортним засобом) і до кінця року нараховувалось 150 балів.

Якщо порушення ПДР було зафіксоване в автоматичному режимі, то спочатку «списували» штрафні бали (50 балів за кожне правопорушення).

Таким чином, штрафні бали були своєрідними бонусами, оскільки за перші три порушення ПДР, що були зафіксовані в автоматичному режимі спочатку списували штрафні бали, а за решту – доводилось сплатити штраф.

На даний час в Україні ще не працює повноцінна система автоматичної фіксації порушень ПДР. У той самий час, після її запуску «бонусів» за порушення ПДР не буде. Нововведення набули чинності з 14.05.2020. На сайті vodiy.ua та у мобільних застосунках вже внесено відповідні зміни.

На разі законопроєкт 2695 підписаний Президентом. Чекаємо на публікацію в Урядовому Кур'єрі

Немає коментарів: